Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 10:24:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01563 aadressile Valga maakond, Valga vald, Väheru küla, Saare 
(Päikesepaneelipark 2MW+ akusalvestid 2MW) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 31 lg 4 p 1 ja 2 (4) Pädev asutus esitab 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks 
asutusele, kelle seadusest tulenev pädevus on seotud 
projekteerimistingimuste taotluse esemega; 2) arvamuse avaldamiseks 
asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib taotletav ehitis või 
ehitamine puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27289810>  (menetlus nr: 
475538), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister